Sayfalar

11 Mayıs 2011 Çarşamba

Hayatımın anlamı kitaplar

Neden bir blog açtım mı, Julia ve JuLie filmi sağolsun. Hayranı olduğu kişinin yemeklerini 1 yıl içinde pişirme sözü veren Julie benim ilhamım. Önceleri baya düşündüm acaba ne hakkında yazmalıyım, ben hangi konuda yetenekliyim diye... Sonra dedim ki yetenek mi bilmem ama sevdiğim bir şey var okumak.
Şimdi benim de bir hedefim var. Bakalım bu hedefi gerçekleştirebilecek miyim. Zorlu bir dönem bekliyor çünkü ilgilenmem gereken bir evliliğim bitirmem gereken bir üniversitem var. :)
İşin eğlencesi burada sanırım.
Evet nereden başlıyoruz, tabi ki en sevdiğim yazarımdan, Jules Verne...
Özellikle İthaki yayınlarının çevirilerini okumayı seviyorum. Ayrıntıları tarzı hoşuma gidiyor. Ayrıca kitapları belli bir sıra halinde ve aynı kapak düzeni ile basmış olmaları kendi kitaplığını oluşturanlar için güzel bir görüntü sergiliyor, duyurulur ;)

Her hafta bir kitap hedefimle hadi bakalım iş başına :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder